Myofficehub Purchase Order System

4.0 · Webware - Bởi Myofficehub

· 14/08/2015 04:31 (9 năm trước)

Giới Thiệu · Myofficehub Purchase Order System

myofficehub Purchase Order is a fully customizable online system that allows you to Raise, Approve, Decline, Track, & Manage purchase orders, supplier invoices & payments with ease. Raise, Approve, Decline & Track purchase orders & supplier invoices 24/7 from anywhere in the world through myofficehub's service. Our smart Document Management System enables you to store & retrieve your purchase documents from the 'Folder' app at any time & from any location.

có gì mới trong phiên bản 4.0 · Myofficehub Purchase Order System

The budget module, allows you to set and monitor the budget & expenses of all your organisational entities at any time.

Full Specifications · Google Chrome Zing MP3

Phiên bản 4.0
Cập nhật 14/08/2015 (9 năm trước)
Nhà phát triển Myofficehub
Thể loại Business Software
Hệ điều hành Webware
Hệ điều hành cài đặt Webware
Yêu cầu None
Lượt tải về 487,339

Bình luận