Computer Telephony Integration

· Windows - Bởi CRMIT Solutions

· 29/10/2015 08:53 (8 năm trước)

Giới Thiệu · Computer Telephony Integration

CRM++ CTI framework provides unifying access to contact center functionalities including both Inbound (screen pop-up) and Click-to-Dial (outbound integration) functions. Inbound integration enables display relevant information about the caller (360�° customer view) to the agent as they answer the phone - name, address, outstanding orders or cases.

CRM++ Computer Telephony Integration framework offers a direct access to extended telephony functions that enable a comprehensive call center or contact center solution. Based on a Telephony Application Programming Interface (TAPI) framework the CTI directly integrates various telephony solutions with Oracle RightNow Cloud Service Platform.

Full Specifications · Google Chrome Zing MP3

Phiên bản
Cập nhật 29/10/2015 (8 năm trước)
Nhà phát triển CRMIT Solutions
Thể loại Business Software
Hệ điều hành Windows
Hệ điều hành cài đặt Windows
Yêu cầu None
Lượt tải về 22,281

Bình luận